Penyejuk hati

himpunan doa

9.07.2010

shoppin' aidilfitri . . .

mata da ngtok tp nak gak memenuhkan blog aku nie dgn catatan aku yg agak x brape best..hehe..alaa...kata ada blog kena la share..kan.kan..hahha..poyos..best nye td dgar lag maher zain...for the rest of my life...syahdu giler..klau la aku ade pakwe da lme aku suh pkwe aku nyanyikan lagu tu utk aku tp malangnye mmg meeya fererra nie masih blum layak utk mnjadi aweks spe2...klau ade pun heheeh ntah mls nk komen...
ish...nk share shopping pnye stuff ritu,,,haha..sgt happening shopping ngan mama tp even shopping ngan my mum, my purse gak yg kering..mentang2 la meeya fererra ade bisnes yg smakin maju skg smpai mama kte pun xmo support..hehe nway xpe..xpe..mmh syiok pun shopping pkai duit hasil titik peluh sndiri.. rse mcm sgt berbaloi n terasa krja yg kte buat tu dihargai je kan..nak plk klau dpt blnja mama n adik pkai duit poket sndrii..waaaa..'''


hehhee...nie la die kasut yg x mampu dimiliki tp oleh kerana nafsu ku yg mmg sgt x terkawal TERbeli la jgak...menyesal?? ke??x kowt...atleast sndal nie could be used for my konvo nnt...heheh..kowt la kan...mne la taw nnt ade sumone nk support i new shoes ke..spe taw..yg ni kte blh bt exhibition je nnt for meeya fererra collection...wah!!berangan ye kau meeya ferrera....hihihih
but plz jgn condemn keyh..mmg dis my taste..high heels and something that cud make me more highest than usual..biar la org ckp i camouflage ke..people blh ckp ape je yg dorg ske...an..an..jeles mmg begituuu...;p n one more thing, meeya fererra mmg ade style datin datin gitu...ade harapan nk kawen ngan datuk tuh!!...waaaaa...(^_^,)




haaaaaa....nie plak aku pakai pick je kat kedai jual kasut sblh bazar kat tmloh tuh!!...but sincerely wedges nie mmg aku beli coz jatuh hati pndang ptama...sgt menggoda jiwa n raga...wajib beli,.,..klau x mmg menyesal seumur hidup...hehehe..chumel kan..kan..rse syg nk pakai..pkir2 balik nth ble blh pakai wedges nie...btuah aku nk pi klas pakai kasut mcm nie..mau aku masuk spital pastu...x masuk spital pun...aku kna pg klas sejam lbih awl...sbb kasut nie blh mmbuatkan traffic congestion di blkang ku...hahahha...si pemakai kasut nie kena jln control ayu n cover2...ssuai dgn warna n coraknye yg sgt cntik n memikat jiwaa...walllllaahhhh!!!muahh!!!!;p
























No comments: